Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 14801
Тема дипломної роботи: Рекламна діяльність як складова маркетингу
та способи її поліпшення (на прикладі представництва фірми "Адідас"
в Україні)
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи оцінки ефективності рекламної діяльності
підприємства 6
1.1. Сутність та місце реклами в системі маркетингу 6
1.2. Види та класифікація рекламних заходів 14
1.3. Оцінка ефективності реклами 31
Висновки до розділу І 36
Розділ 2. Аналіз рекламної діяльності ДП "Адідас-Україна"
38
2.1. Організаційно-економічна характеристика ДП "Адідас-Україна"
38
2.2. Аналіз програми реалізації рекламної діяльності представництва
ДП "Адідас-Україна" 57
2.3. Оцінка ефективності рекламної діяльності представництва ДП
"Адідас-Україна" 72
Висновки до розділу ІІ 80
Розділ 3. Шляхи підвищення ефективності рекламної діяльності ДП
"Адідас-Україна" 82
3.1. Удосконалення програми рекламної діяльності фірми "Адідас"
в Україні 82
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 99
Висновки до розділу ІІІ 120
Висновки 122
Список використаних джерел 127
Додатки 131
|