Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 14740
Тема дипломної роботи: Формування іміджу підприємства на зовнішньому
ринку (на прикладі Хлібзаводу №11, Київ, вул. Бориспільська, 24)
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні засади формування іміджу підприємства 7
1.1. Імідж підприємства: проблеми його дослідження і конструювання
7
1.2. Створення іміджу підприємства 13
1.3. Рекламна підтримка іміджу підприємства 24
Розділ 2. Загальна характеристика діяльності хлібокомбінату №11
34
2.1. Загальна характеристика виробничо-господарської діяльності
хлібокомбінату №11 34
2.2. Характеристика зовнішньоекономічної діяльності
хлібокомбінату №11 45
2.3. Стратегічний аналіз діяльності хлібокомбінату №11 57
Розділ 3. Шляхи підвищення іміджу підприємства при виході на зовнішній
ринок 65
3.1. Заходи підвищення іміджу підприємства 65
3.2. Стратегія виходу хлібокомбінату №11 на зовнішні ринки 74
3.3. Розробка рекламної компанії при виході на зовнішні ринки 79
Висновки 90
Список використаних джерел 96
Додатки 100
Д2
|