Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 14618
Тема дипломної роботи: Стратегія розвитку та підвищення ефективності
маркетингового потенціалу підприємства
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретико-методичні аспекти розвитку маркетингового потенціалу
підприємства 6
1.1. Комплекс маркетингу: його складові та вимоги до формування
6
1.2. Комплекс маркетингу як засіб впливу на ринок і інструмент формування
маркетингового потенціалу підприємства 12
1.3. Особливості комплексу маркетингу підприємств машинобудівного
комплексу 22
Розділ 2. Аналітична оцінка розвитку та ефективності використання
маркетингового потенціалу АНТК ім. О.К. Антонова 40
2.1. Товар і товарна політика підприємства 40
2.2. Ціна, цінова політика і стратегії ціноутворення 53
2.3. Товарорух і дистрибуція 60
Розділ 3. Розробка та обґрунтування проекту стратегії ефективного
розвитку маркетингового потенціалу підприємства АНТК ім. О.К. Антонова
63
3.1. Напрямки вдосконалення товарної політики 63
3.2. Оптимізація цінової політики і використання диференційованих
цін 69
3.3. Формування оптимальних каналів товароруху 74
3.4. Напрямки вдосконалення комунікаційної політики та рекламування
готових виробів 78
Висновки 89
Список використаних джерел 92
|