Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 14608
Тема дипломної роботи: Управління маркетинговими програмами ТНК для
регіональних ринків
План дипломної:
Вступ 3
Розділ І. Теоретичні засади формування маркетингової політики ТНК
6
1.1. Сутність, види та складові ТНК 6
1.2. Методичні засади визначення ефективності маркетингових програм
16
1.3. Діяльність ТНК на світових ринках 23
Розділ ІІ. Дослідження особливостей реалізації маркетингових програм
ТНК "Nestle" на ринку України 28
2.1. Загальна характеристика діяльності компанії на українському
ринку 28
2.2. Аналіз маркетингової стратегії "Nestle" 56
2.3. Умови формування та реалізації маркетингових програм та вплив
на них регіональних чинників 64
Розділ ІІІ. Удосконалення впровадження маркетингових програм ТНК
"Nestle" на українському ринку 74
3.1 Обґрунтування перспективних стратегічних напрямів на основі
аналізу діяльності ТНК 74
3.2. Розробка асортиментної політики 76
3.3 Оцінка ефективності запропонованої програми 79
Висновки 82
Список використаних джерел 87
|