Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 14533
Тема дипломної роботи: Управління комплексом продаж в системі маркетингу
(на прикладі компанії "Персонал Консалтинг")
План дипломної:
Вступ 3
Розділ І. Сутність комплексу маркетингу в консалтинговій діяльності
6
1.1. Сутність і значення консалтингової діяльності. Аналіз ринку
консалтингових послуг 6
1.2. Комплекс маркетингу консалтингової діяльності в Executive Search
та Recruitment сферах 18
1.3. Показники ефективності інструментів маркетингу в консалтингових
компаніях. Їх вплив на обсяги продажів послуг 26
Розділ ІІ. Аналіз фактичного стану управління комплексом продаж
в системі маркетингу компанії "Персонал Консалтінг" 39
2.1. Використання маркетингових інструментів в компанії "Персонал
Консалтинг" 39
2.2. Аналіз всіх стадій продажу послуг в компанії "Персонал
Консалтинг" 52
2.2.1. Первинний контакт 52
2.2.2. Переговори 55
2.2.3. Контракт 65
Розділ ІІІ. Пропозиції щодо збільшення обсягів продажу, завдяки
застосуванню проактивних інструментів маркетингу 74
3.1. Маркетинг націлений на Client acquisition 74
3.2. Виведення на ринок нового бренду Executive Search 88
Висновки та пропозиції 98
Список використаних джерел 103
|