Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13796
Тема дипломної роботи: Стратегія виходу відчізняних брендів на закордоний
ринок (на прикладі виходу фармацевтичної фірми "Дарниця"
на ринок Росії)
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи виходу національних брендів на закордонні
ринки 6
1.1. Поняття та види брендів 6
1.2. Процес створення ефективного бренду 22
1.3. Стратегії виходу національних брендів на закордонні ринки 30
Розділ 2. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку Росії 41
2.1. Планування маркетингового дослідження на ринку фармацевтичної
продукції 41
2.2. Реалізація маркетингового дослідження та аналіз його результатів
55
2.3. Адаптація торгових марок до умов ринкового середовища 65
Розділ 3. Шляхи удосконалення стратегії виходу вітчизняних брендів
фармацевтичної компанії "Дарниця" на закордонний ринок
88
3.1. Напрямки удосконалення стратегії виходу вітчизняних брендів
фармацевтичної компанії "Дарниця" на ринок Росії 88
3.2. Оцінка ефективності пропонованих заходів 109
Висновки 117
Список використаних джерел 123
|