Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13751
Тема дипломної роботи: Цінова політика туристичного підприємства
та напрямки її удосконалення
План дипломної:
Зміст
ВСТУП 3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА РИНКУ
ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ 8
1.1. Механізм формування цін та фактори, що впливають на їх рівень
і динаміку 8
1.2. Сутність стратегій ціноутворення у формуванні маркетингової
цінової політики 26
1.3. Особливості ціноутворення на послуги туристичного підприємства
35
Розділ II. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ЦІН НА ТУРИСТИЧНІ ПОСЛУГИ ПІДПРИЄМСТВА
ЗАТ "КОМПАНІЯ "ЄВРОПА-ГРУП", М.КИЇВ 41
2.1. Організаційно-економічна характеристика ЗАТ "Компанія
"Європа-груп" 41
2.2. Аналіз динаміки та структури цін на послуги туристичного підприємства
та факторів, що на них впливають 49
2.3. Дослідження існуючої цінової політики підприємства - туроператора
ЗАТ "Компанія "Європа-груп" 55
2.4. Дослідження процесу ціноутворення за допомогою спеціалізованої
комп'ютерної інформаційної програми "Турпакет" в ЗАТ "Компанія
"Європа-груп" 67
РОЗДІЛ III. ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ НА
ПОСЛУГИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА ЗАТ "КОМПАНІЯ "ЄВРОПА-ГРУП",
М.КИЇВ 79
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення управління цінами на послуги
туристичного підприємства ЗАТ "Компанія "Європа-груп"
79
3.2. Обґрунтування впровадження системи знижок та пільг на послуги
туристичної фірми 92
Висновок 115
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ДЖЕРЕЛ: 118
ДОДАТКИ 120
|