Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13496
Тема дипломної роботи: Вибір цільового ринку (на прикладі Проктор
енд Гембл)
План дипломної:
Вступ 3
Розділ І. Цільовий ринок товару та методики його вибору 5
1.1. Теоретичні засади сегментування ринку 5
1.2. Методичні засади визначення цільових ринків 15
1.3. Реалізація продукції ТНК Procter&Gambel на ринку України
21
Розділ ІІ. Аналіз вибору цільового ринку миючих засобів компанії
Procter&Gambel на ринку України 47
2.1. Організаційно-економічна характеристика компанії Procter&Gambel
47
2.2. Оцінка стратегій й формування цільових ринків компанією Procter&Gambel
58
2.3. Аналіз дилерських мереж 72
Розділ ІІІ. Напрямки вдосконалення маркетингової діяльності компанією
Procter&Gambel 78
3.1. Шляхи поліпшення цінової політики підприємства 78
3.2. Вдосконалення асортиментної політики 91
3.3. Застосування сучасного інструментарію маркетингових досліджень
компанії Procter&Gambel цільових ринків 94
Висновки і пропозиції 103
Список використаних джерел 107
|