Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 13458
Тема дипломної роботи: Комплекс маркетингу підприємства (на прикладі
КДАЗ "Авіант")
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Сутність комплексу маркетингу і його значення в забезпеченні
успішної підприємницької діяльності підприємства
на ринку 6
1.1. Комплекс маркетингу: його складові та вимоги до формування
6
1.2. Комплекс маркетингу як засіб впливу на ринок і інструмент формування
ринкових позицій підприємства 12
1.3. Комплекс маркетингу підприємств машинобудівного комплексу 23
Розділ 2. Особливості формування комплексу маркетингу київського
державного авіаційного заводу "Авіант" 37
2.1. Товар і товарна політика 37
2.2. Ціна, цінова політика і стратегії ціноутворення 53
2.3. Товарорух і дистрибуція 60
2.4. Комплекс маркетингових комунікацій 63
Розділ 3. Шляхи оптимізації елементів комплексу маркетингу підприємств-виробників
авіаційної техніки з метою забезпечення сталих конкурентних позицій
71
3.1. Напрямки вдосконалення товарної політики 71
3.2. Оптимізація цінової політики і використання дифиренційованих
цін 84
3.3. Формування оптимальних каналів товароруху. 88
3.4. Напрямки вдосконалення комунікаційної політики та рекламування
готових виробів 93
Висновки 104
Список використаних джерел 107
|