Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12717
Тема дипломної роботи: Розробка та формування ринкової стратегії
підприємства
План дипломної:
Вступ 2
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади розробки ринкової стратегії
підприємства 5
1.1. Сутність та види ринкових стратегій підприємства 5
1.2. Моделі споживчої поведінки як фактор формування ринкової стратегії
16
Розділ 2. Аналіз існуючої ринкової стратегії ТОВ "Білоцерківська
девелоперська група" 30
2.1. Загальна характеристика підприємства та оцінка ринкового становища
підприємства 30
2.2. Оцінка існуючої стратегії підприємства 62
Розділ 3. Формування ринкової стратегії ТОВ "Білоцерківська
девелоперська група" на підставі моделі споживчої поведінки
79
3.1. Стратегія формування лояльності споживачів 79
3.2. Формування лояльності споживачів з використанням інноваційного
фактору 91
Висновки та пропозиції 105
Список використаних джерел 108
Додатки 112
|