Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12658
Тема дипломної роботи: Формування і реалізація міжнародних стратегій
розвитку підприємства
План дипломної:
Вступ ................................................................................................................3
Розділ 1. Теоретичні засади вибору і реалізації стратегій виходу
підприємства на міжнародні ринки ......................................................................6
1.1. Сутність та основні завдання стратегічного управління діяльністю
підприємства ...........................................................................................................6
1.2. Поняття і типологія стратегій виходу сучасного підприємства
на міжнародні ринки збуту .......................................................................................12
1.3. Дослідження основних етапів формування і реалізації міжнародних
стратегій розвитку підприємства ........................................................................32
Висновки до розділу 1 ................................................................................41
Розділ 2. Стратегічний аналіз діяльності ТОВ "СІГОО" на
внутрішньому та зовнішньому ринках ........................................................................................43
2.1 Загальна характеристика ТОВ "СІГОО" та його зовнішньоекономічної
діяльності .......................................................................43
2.2 Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища діяльності підприємства.........................................................................................................
50
2.3 Обґрунтування перспективних міжнародних ринків збуту продукції
.................................................................................................................................66
Висновки до розділу 2 ................................................................................73
Розділ 3 Розробка та реалізація стратегії виходу підприємства ТОВ
"СІГОО" на зовнішній ринок ..............................................................................76
3.1 Планування стратегічних змін на підприємстві ..................................76
3.2 Організаційне забезпечення реалізації стратегії виходу підприємства
на міжнародний ринок .........................................................................................80
3.3 Обґрунтування економічної ефективності виходу підприємства на
зовнішній ринок ....................................................................................................87
Висновки до розділу 3..............................................................................
..96
Висновки .....................................................................................................98
Список літератури ......................................................................................103
|