Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12615
Тема дипломної роботи: Маркетинговий потенціал підприємства та його
вплив на господарські результати діяльності
План дипломної:
Вступ 3
Розділ 1. Теоретичні основи формування маркетингового потенціалу
підприємства 5
1.1. Формування маркетингового потенціалу підприємства в системі
управління підприємством 5
1.2. Основні складові маркетингового потенціалу підприємства 13
1.3 SWOT-аналіз і його роль у формуванні маркетингового потенціалу
22
Розділ 2. Аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства
ТОВ "Бізнес-Лайф" 27
2.1. Аналіз господарської діяльності підприємства ТОВ "Бізнес-Лайф"
27
2.2. Оцінка сильних та слабких сторін внутрішнього середовища підприємства
ТОВ "Бізнес-Лайф" 37
2.3. Вплив загроз та можливостей зовнішнього середовища на маркетинговий
потенціал підприємства ТОВ "Бізнес-Лайф" 41
Розділ 3. Підвищення ефективності використання маркетингового потенціалу
ТОВ "Бізнес-Лайф" 48
3.1. Основні шляхи підвищення ефективності використання маркетингового
потенціалу ТОВ "Бізнес-Лайф" 48
3.2. Оцінка ефективності запропонованих заходів 54
Висновки 67
Список використаних джерел 70
Додаток
|