Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12239
Тема дипломної роботи: Створення іміджу підприємства
План дипломної:
ВСТУП
2
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1 Імідж підприємства як довгострокова конкурентна превага 6
1.2 Основні засади та інструменти формування іміджу підприємства
15
1.3 Сучасні аспекти формування іміджу підприємства 32
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НВО "ПОВЕРХНОСТЬ"
41
2.1 Аналіз маркетингової діяльності НВО "Поверхность"
41
2.2 Підходи до формування іміджу НВО "Поверхность" 51
2.3 Комунікаційні засоби формування іміджу НВО "Поверхность"
63
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ І ТАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ НВО
"ПОВЕРХНОСТЬ" 72
3.1 Розробка нової стратегії формування іміджу НВО "Поверхность"
72
3.2 Засоби підвищення іміджу НВО "Поверхность" 77
3.3 Розробка рекламної кампанії НВО "Поверхность" 90
ВИСНОВКИ 106
ЛІТЕРАТУРА 110
ДОДАТКИ 114
|