Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12171
Тема дипломної роботи: Програма маркетингової діяльності страхової
компанії
План дипломної:
ВСТУП
3
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТРАХОВОЇ
КОМПАНІЇ 5
1.1. Програма маркетингу як інструмент забезпечення конкурентоспроможності
компанії 5
1.2. Основні складові програми маркетингової діяльності 10
1.3. Стратегічне і тактичне планування маркетингової діяльності
страхової компанії 16
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАТ "УКРАЇНСЬКА
ТРАНСПОРТНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ" 34
2.1. Дослідження конкурентоспроможного середовища ЗАТ "УТСК"
34
2.2. Аналіз стану формування програми маркетингової діяльності страхової
компанії 40
2.3. Оцінка ефективності маркетингової діяльності ЗАТ "УТСК"
53
РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ РОЗРОБКИ ПРОГРАМИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗАТ "УКРАЇНСЬКА ТРАНСПОРТНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ" 59
3.1. Шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності компанії
ЗАТ "Українська транспортна страхова компанія" 59
3.2. Основні напрями удосконалення інформаційного забезпечення розробки
програми маркетингової діяльності страхової компанії 68
3.3. Рекомендації щодо розробки програми маркетингової діяльності
ЗАТ "Українська транспортна страхова компанія" 84
ВИСНОВКИ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 103
ДОДАТКИ 108
|