Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12063
Тема дипломної роботи: Маркетингова товарна політика торговельного
підприємства
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової товарної політики торговельного
підприємства 8
1.1. Сутність та значення маркетингової товарної політики для підприємства
роздрібної торгівлі 8
1.2. Фактори, що впливають на розробку маркетингової товарної політики
19
1.3. Основні етапи та принципи розробки маркетингової товарної політики
на підприємстві 26
Розділ 2. Аналіз маркетингової товарної політики ВАТ "Галант"
та оцінка її ефективності 30
2.1. Аналіз товарного асортименту та оцінка ефективності його формування
30
2.2. Аналіз реалізації товарів в ВАТ "Галант" 40
2.3. Оцінка ефективності розробки та управління товарною політикою
в ВАТ "Галант" 46
Розділ 3. Шляхи удосконалення маркетингової товарної політики торговельного
підприємства 60
3.1. Розробка концепції управління товарним асортиментом роздрібного
підприємства 60
3.2. Розробка автоматизованої системи управління товарним асортиментом
76
3.3. Удосконалення торговельного обслуговування покупців та надання
послуг 86
Висновки та пропозиції 103
Список використаних джерел 109
Додатки 113
|