Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12059
Тема дипломної роботи: Оцінка ефективності маркетингової стратегії
фірми в умовах глобалізації
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Теоретико-методологічні засади аналізу ефективності маркетингової
стратегії фірми в умовах глобалізації 6
1.1. Маркетингова концепція формування стратегії фірми в умовах
глобалізації 6
1.2. Розробка маркетингової стратегії та особливості її реалізації
на міжнародному рівні. Сутність маркетингових стратегій та їх еволюція
в умовах глобалізації 19
1.3. Фактори ефективності маркетингової стратегії фірми та їх оцінка
41
Розділ 2. Системний аналіз ефективності маркетингової стратегії
ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" 58
2.1. Вплив ринково-галузевих чинників на ефективність стратегії
58
2.2. Вплив внутрішніх чинників на ефективність маркетингової стратегії
64
2.3. Комплексний метод оцінки ефективності маркетингової стратегії
ДП "Г. К. Хан і Ко. Київ" на міжнародних ринках 68
Розділ 3. Адаптація маркетингової стратегії ДП "Г. К. Хан і
Ко. Київ" в умовах глобалізації 74
3.1. Маркетингові технології реалізації стратегій ДП "Г. К.
Хан і Ко. Київ" на цільових ринках 74
3.2. Формування стратегії маркетингової діяльності ДП "Г. К.
Хан і Ко. Київ" на альтернативних ринках 86
Висновки 98
Список використаних джерел 102
|