Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 12001
Тема дипломної роботи: Маркетингова та цінова стратегія підприємства
План дипломної:
ВCТУП
3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ
ПІДПРИЄМСТВА 6
1.1. Сутнісна характеристика маркетингової та цінової стратегії
суб'єкта підприємництва 6
1.2. Особливості формування цінової політики підприємства 14
1.3. Розробка маркетингової стратегії підприємства 29
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ ВАТ
"КРЕМЕНЧУК М'ЯСО" 40
2.1. Загальна характеристика господарської діяльності підприємства
40
2.2. Аналіз конкурентної позиції ВАТ "Кременчук м'ясо"
на ринку м'ясної продукції України 49
2.3. Діагностика ефективності маркетингової та цінової стратегії
підприємства 53
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТА ЦІНОВОЇ СТРАТЕГІЇ
ПІДПРИЄМСТВА 64
3.1. Розробка напрямів формування ефективної цінової стратегії 64
3.2. Визначення ключових маркетингових заходів підприємства 72
3.3. Обгрунтування ефективності запропонованих заходів 81
ВИСНОВКИ 85
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 89
|