Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10521
Тема дипломної роботи: Управління маркетинговою діяльністю в туристичному
підприємстві (на прикладі ПП „Київпрофтур”)
План дипломної:
ВСТУП
3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ
ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ 8
1.1 Управління маркетинговою діяльністю підприємств: сутність та
значення 8
1.2 Характеристика складових маркетингової діяльності на підприємстві
14
1.3 Особливості управління маркетинговою діяльністю на підприємствах
туристичної індустрії 19
Висновки до розділу 1 35
РОЗДІЛ ІІ. ОЦІНКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА
"КИЇВПРОФТУР" 37
2.1 Аналіз збутової діяльності фірми 37
2.2 Оцінка маркетингової цінової та комунікаційної політики підприємства
44
2.3 Дослідження впливу існуючої маркетингової діяльності туристичного
підприємства 53
Висновки до розділу 2 64
РОЗДІЛ ІІІ. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА "КИЇВПРОФТУР" 66
3.1 Основні напрямки покращення збутової діяльності фірми 66
3.2 Обгрунтування заходів щодо удосконалення маркетингової цінової
та комунікаційної діяльності 71
3.3 Соціально-економічна ефективність запропонованих заходів 89
Висновки до розділу 3 93
ВИСНОВКИ 96
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 101
|