Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10435
Тема дипломної роботи: Маркетингові стратегії позиціювання підприємства
(на прикладі компанії "Хіп-Україна")
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Теоретичні засади стратегічного позиціювання підприємства
5
1.1. Сутність, значення та види стратегій позиціювання підприємства
5
1.2 Підходи до аналізу стратегічних факторів діяльності підприємства
13
1.3 Методи визначення конкурентних ринкових позицій підприємства
30
Розділ 2. Аналіз маркетингової стратегії позиціювання ТОВ "Хіпп-Україна"
41
2.1 Загальна характеристика підприємства 41
2.2. Дослідження позиції ТОВ "Хіпп-Україна" на ринку дитячого
харчування України 47
2.3 Аналіз ринкового позиціювання підприємства та факторів, що на
нього впливають 64
Розділ 3. Напрямки зміцнення ринкового позиціювання ТОВ "Хіпп-Україна"
73
3.1 Вдосконалення системи маркетингу на підприємстві 73
3.2 Застосування та розвиток стратегічного планування для покращення
ринкового позиціювання підприємства 80
Висновки та пропозиції 88
Список використаних джерел 92
|