Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10306
Тема дипломної роботи: Обгрунтування стратегії використання маркетингового
потенціалу підприємства (Розділи 1-2)
План дипломної:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні основи визначення сутності та ефективності
використання маркетингового потенціалу підприємства
1.1. Змістовна характеристика та шляхи формування маркетингового
потенціалу підприємства
1.2. Методичні підходи до оцінки маркетингового потенціалу суб'єкта
господарювання
1.3. Теоретичні аспекти розвитку та підвищення ефективності використання
маркетингового потенціалу підприємства
РОЗДІЛ
2. Аналітична оцінка маркетингового потенціалу ТОВ "ТТ"
та рівня його використання
2.1 Аналіз результативності підприємницької діяльності фірми
2.2. Оцінка конкурентних переваг ТОВ "ТБ"
2.3. Аналіз маркетингового потенціалу підприємства та діагностика
ефективності його використання
Висновки
|