Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10269
Тема дипломної роботи: Маркетингові стратегії підприємства (на прикладі
ТОВ "Шогун")
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Теоретичні аспекти стратегічного маркетингу на підприємстві
5
1.1. Процес стратегічного маркетингового планування 5
1.2. Моделі прийняття стратегічних рішень 11
1.3. Види маркетингових стратегій 22
Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ "Шогун"
35
2.1. Маркетингова характеристика ТОВ "Автоцентр Шогун"
35
2.2. Дослідження стану та перспектив розвитку ринку автомобілів
та оцінка конкурентів ТОВ "Автоцентр Шогун" 46
2.3. Визначення конкурентної позиції ТОВ "Автоцентр Шогун"
54
Розділ 3. Розробка маркетингової стратегії підприємства. Обґрунтування
напрямків зміцнення конкурентної позиції ТОВ "Автоцентр Шогун"
70
3.1. Аналіз можливостей зміцнення конкурентної позиції ТОВ "Автоцентр
Шогун" 70
3.2. Проект розширення збутової діяльності ТОВ "Автоцентр Шогун"
80
Внутрішня організаційна структура проекту представлена на рис. 3.4.
82
3.3. Прогнозування конкурентної позиції ТОВ "Автоцентр Шогун"
83
Висновки та пропозиції 88
Список використаних джерел 91
Додатки 95
|