Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10123
Тема дипломної роботи: Збутова політика підприємства та шляхи її
вдосконалення
План дипломної:
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ
1.1. Сутність та значення збутової діяльності
1.2. Збутова діяльність в системі маркетингу
1.3. Визначення оптимальних каналів збуту продукції
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ "КИЇВСЬ-КА КОНДИТЕРСЬКА
ФАБРИКА ІМ. КАРЛА МАРКСА"
2.1. Загальна характеристика підприємства
2.2. Аналіз ринку збуту продукції підприємства
2.3. Аналіз маркетингової збутової політики ЗАТ "Київська кондитерська
фабрика ім. К. Маркса"
РОЗДІЛ 3. ПРОПОЗИЦІЇ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ЗАТ "КИЇВСЬКА
КОНДИТЕРСЬКА ФАБРИКА ІМ. К. МАРКСА"
3.1. Удосконалення збутової політики на основі STP-маркетингу
3.2. Удосконалення стратегії управління збутовою діяльністю
3.3. Заходи підвищення результативності рекламної і цінової політики
для збільшення обсягів збуту
3.4. Обґрунтування економічної ефективності ви-робництва нової продукції
з високим потенціалом збуту
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
|