Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10122
Тема дипломної роботи: Рекламна діяльність як складова маркетингу
та способи її поліпшення
План дипломної:
ВСТУП.
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ЕФЕКТИВНОЇ
РЕКЛАМНОЇ КАМПАНІЇ.
1.1. Сутність та значення реклами в умовах ринку, її місце в системі
маркетингу.
1.2. Види та класифікація рекламних заходів.
1.3. Організаційні форми проведення рекламних кампаній.
1.4. Методологічні аспекти організації ефективного рекламного впливу.
РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ККЗ "РОСИНКА".
2.1. Маркетингова характеристика підприємства.
2.2. Аналіз стратегії підприємства в галузі організації рекламної
кампанії.
2.3. Аналіз підходів до управління рекламною діяльністю на підприємстві
РОЗДІЛ ІІІ. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ККЗ "РОСИНКА".
3.1. Удосконалювання підходів до оптимального розподілу рекламного
бюджету підприємства.
3.2. Удосконалювання методичних підходів до визначення економічної
ефективності рекламної діяльності підприємства.
3.3. Вдосконалення рекламної діяльності підприємства.
ВИСНОВКИ.
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.
|