Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10090
Тема дипломної роботи: Сегментування ринку підприємства (на прикладі)
План дипломної:
ВСТУП
3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СТВОРЕННЯ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЇ НА
ПІДПРИЄМСТВІ 6
1.1. Місце стратегії маркетингу в структурі управління підприємством
6
1.2. Розробка стратегії сегментації 16
1.3. Кон'юнктура ринку склотари в Україні 27
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ВАТ "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ СКЛОЗАВОД"
32
2.1. Аналіз конкурентних переваг підприємства ВАТ "Гостомельський
склозавод" у сегменті виробників скла в Україні 32
2.2. Стан, тенденції, прогноз споживання склотари в Україні 43
2.3. Аналіз ресурсів підприємства 70
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ОПТИМИЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГИЙ ПІДПРИЄМТСВА
ВАТ "ГОСТОМЕЛЬСЬКИЙ СКЛОЗАВОД" 83
3.1. Розробка маркетингової стратегії просування товару на ринок
шляхом сегментування ринку 83
3.2. Формування плану маркетингу підприємства 88
ВИСНОВКИ 99
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 104
ДОДАТКИ 109
|