Плани готових дипломних робіт
Номер готової дипломної роботи: 10035
Тема дипломної роботи: Управління рекламною кампанією (на прикладі
ТОВ Поступ)
План дипломної:
Вступ
3
Розділ 1. Економічна сутність і значення реклами, її місце і роль
у маркетингу 6
1.1. Поняття реклами, її місце, роль і задачі у ринкових умовах
господарювання 6
1.2. Організація управління рекламною діяльністю на підприємстві
13
1.3. Засоби і методи рекламування товарів (послуг) 23
1.4. Методи визначення економічної ефективності реклами 31
Розділ 2. Аналіз сучасного стану управління рекламною кампанією
у ТОВ "Поступ" 41
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства 41
2.2. Аналіз управління рекламною діяльністю на підприємстві та його
оцінка 54
2.3. Аналіз ефективності витрат на рекламу у товаристві 63
Розділ 3. Напрямки удосконалення ефективності управління рекламною
діяльністю у ТОВ "Поступ"
3.1. Розробка фірмового стилю ТОВ "Поступ". Оцінка економічної
ефективності 71
3.2.
Використання специфіки рекламних щитів. Оцінка економічної ефективності
73
Висновки 89
Література 92
Додатки 94
|